عشق
نوشته شده توسط : shahin

دختر به پسر گفت : به نظرت من قشنگم؟
پسر گفت: نه!
دختر از پسر پرسید تو می خواهی پیشت باشم تا همیشه؟
پسر گفت :نه!
دختر به پسر گفت: اگه یه روز ترکت کنم گریه می کنی ؟
پسر گفت :نه!
دختر در حالی که گریه می کرد و می خواست بره که پسر دستشو گرفت و گفت:
از نظر من تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی.
من نمی خوام پیش تو باشم بلکه نیاز دارم که تو پیشم باشی.
اگه یه روز از پیشم بری من برات گریه نمی کنم بلکه می میرم.....





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 109
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
taraneh در تاریخ : 1391/3/27/6 - - گفته است :
wow thats perfect


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: